Thailand, here I come...

Vad bra det gick för mig att försöka hålla den här bloggen uppdaterad... Men jag skriver ju nu.

Har inte riktigt haft lust att skriva men jag tänkte att jag skulle göra den här till min reseblogg när jag om en vecka sitter på ett plan till Thailand. Ska bli så jävulusiskt najs och dra, leka backpacker i 17 dagar.
Jag och Ronni var och shoppade igår inför resan. Vart två klänningar, lite grejer från apoteket som solkräm och en ryggsäck på 45 liter. Hoppas den räcker för jag började skriva på en baggage lista och den börjar bli lång... Men Ronni hade en större så han få ta alla grejer som shampoo och sånt.
Jag har redan fått lite resfeber, ska ju bla sitta på ett plan i tio timmar. Vi har bokat hotell i Bangkok de sista nätterna plus de första nätterna i Koh Chang som kommer att vara första destinationen och flyget dit, resten kommer att ske på känsla. Jag tycker om det, hade gärna dock velat ha med kanske ett kompispar och dela upplevelsen med. Inte för att jag tycker att Ronni är tråkig men... The more, the merrier sägs det ju. Men jag är förväntansfull, ska bli kul att åka Thailand igen. Vi kanske gör en avstickare o drar till Kambodja också, vi får se. Ska försöka hålla er uppdaterade.

Ska imorn träffa brosan och hjälpa honom att fixa nytt id-kort. Alla hans id-bevis har gått ut och någon måste vara med honom för att intyga att han är den han är. På tal om det så måste jag nog ringa honom och betämma dejt.

Nästa gång jag skiver så får ni nog vänja er vid att det inte kommer att vara några åäö:n... Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: vidde

dejta sin bror?? jisses, ni är verkligen sjuka i finland!

2007-04-23 @ 07:40:40
URL: http://vidde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0