Gissa vad jag kommer göra i höst...

För en vecka sen messade min pojkvän att jag hade fått post från skolan, den enda skolan, jag sökte till i maj. När jag såg det ringde jag honom och bad honom öppna det fort som faaan. Kunde ju inte vänta tills jag kom hem härom dagen så han fick öppna det.

Jag kom in.

Jag kom in. Av de 32 elever de tog in per år så kom jag in. Så nu är det dag att börja tänka på hur min nya skolväska ska se ut.
Samtidigt som jag ser fram emot det så är jag lite rädd hur det kommer bli. Jag bor ju inte hemma längre och måste ju betala för mina egna utgifter . Så där kommer frågan om jag ska ta studie lån eller inte, har inte direkt några föräldrar som sparat till mig eller likande så dom kan jag inte vända mig till beträffande pengar. Men jag har ändå en känsla över att det kommer lösa det, jag tänker fanmej skaffa mig en utbildning. Jag är bara lite orad hur resan till min examen kommer att se ut. Med optimism kommer man långt.

Så ni som söker personal till era tryckerier, tveka inte att kontakta mig om ett och half år. Då kommer jag vara utbildad inom Industriell Grafisk Tryckprocess. Jag kommer att vara en kvalifiserad tryckoperatör.

Det du.



Kommentarer
Postat av: vidde

se där! grattis!

2007-07-05 @ 22:00:49
URL: http://vidde.blogg.se
Postat av: Magnus Keijser

Grattis. Så du ska bli en liten tryckarnisse du.
Lycka till!
//Magnus (din ex-kollega på City)

2007-07-16 @ 16:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0