En kortis innan jag åker till mamma

Ska iväg till mamma snart, tänkte jag skulle skriva ett par rader nu när jag har lust.

Min Ipod kom aldrig igår... de kunde inte leverera den eftersom jag hade portkod. Så jävla löjligt, att de inte ringde tycker jag e jävligt konstigt. Men men, nu får jag den levererad till min mamma i stället. Och det funkar ju. Kommer inte kunna göra nåt eftersom min bror ratar iTunes så det är bara att beundra den så länge. Plus att jag vill att den första kontakt med en dator ska vara en mac, så de så...

Träffade en kompis igår, vi hade så trevligt. Hon har en guidebok på olika smultronställen i stockholm och hon undrade om jag ville gå med henne till en Thaibåt. Och jag kan säga att det inte var en besvikelse, var så mysigt. De hade tom en egen liten sand strand! Och där var vi... Eftersom jag hade tagit på mig kjol och det började frysa till lite om benen så beslöt vi att gå till Donken där min kille träffade upp oss. Satt o snakca skit o åt. En trevlig avslutning på gårdagen.

Jag har tagit lite bilder på båten när det har varit fina solnedgångar så jag tänkte att en bild skulle upp här.


Kommentarer
Postat av: kathy

Tack för igår gumman!Alltid lika trevligt fast vi inte har setts på evigheter!

Löv U =)

2008-09-19 @ 11:26:57
URL: http://twinmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0